Każdy produkt na naszej stronie jest w 100% oryginalny. Doświadczenie naszego
zespołu daje nam możliwość na staranne weryfikowanie każdego przedmiotu krok po
kroku.
Staramy się aby każde zamówienie było zrealizowane najpóźniej w ciągu 3-4 dni.
Niektóre przedmioty z uwagi na ich kolekcjonerską specyfikę będą realizowane
maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
Wszystkie zamówienia mogą być zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia
zamówienia. Przedmioty muszą być w stanie nienaruszonym. Przykład zwrotu które
będą nie uznawane : Odcięte metki, Ubrudzone przedmioty.
Adres do zwrotu:
Małgorzata Goliwąs
Tuczno, 88-180, ul. Podgórna 6,
Nr telefonu: 728755680
Adres e-mail: info@cheapkick.pl
Każdy produkt zakupiony na naszej stronie podlega reklamacji w ramach rękojmi za
wady, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, przez okres 2 lat od momentu
otrzymania towaru przez Konsumenta. Cheapkick nie jest producentem
sprzedawanych produktów i nie odpowiada za gwarancję na towary.
Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub będzie niezgodny z umową, Klient ma
prawo do reklamacji. Wada to zmiana właściwości towaru, spowodowana np. użyciem
niewłaściwego materiału, złej technologii produkcji lub błędnego rozwiązania
konstrukcyjnego.
Rękojmia nie obejmuje:
• naturalnego zużycia towaru (np. ścieranie podeszew obuwia, wytarcia wkładek,
odkształcenia wynikające ze złego dopasowania obuwia, odbarwienia spowodowane
przemoczeniem lub przepoceniem),
• uszkodzeń mechanicznych, które zostały spowodowane przez użytkownika lub osoby
trzecie (np. obicia, otarcia, pęknięcia powłok lakierowanych, drobne pęknięcia skóry,
zniszczenie zapiętków spowodowane zakładaniem lub zdejmowaniem obuwia bez
rozsznurowania, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania obuwia, np.
noszenie nieodpowiednio zasznurowanych butów),
• uszkodzeń wynikających z niewłaściwej konserwacji lub jej braku,
• naturalnych zmian materiału, z którego wykonano produkt,
• uszkodzeń powstałych w wyniku prania produktu,
• kwestii związanych z komfortem użytkowania. Dopasowanie obuwia do
indywidualnych wymiarów stóp pozostaje obowiązkiem użytkownika.
Reklamacja zostanie uznana za zasadną, jeśli produkt jest kompletny oraz spełnia
podstawowe normy higieniczne. Klient powinien przedstawić towar czysty, wolny od
zabrudzeń i w stanie higienicznie bezpiecznym.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 30 dni od momentu jej otrzymania, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi rękojmi.